خرید ویلا در تهران و کرج با بهترین موقعیت و امکانات
خرید ویلا در رضی آباد بالا شهریار ، با بهترین موقعیت و قیمت های مناسب

خرید ویلا در رضی آباد بالا شهریار ، با بهترین موقعیت و قیمت های مناسب

خرید ویلا در رضی آباد بالا شهریار : خرید و فروش ویلا ، باغ و زمین در رضی آباد بالا

خرید ویلا برای هر شهر نشینی که می خواهد آسایش بیشتری تجربه کند نیاز است. اما حتما می گویید باید پول خرید ویلا را هم داشته باشد! بله این هم مساله بسیار مهمی است. اما سعی می کنیم ویلاهایی با قیمت های مناسب یافته و در دسترس شما قرار دهیم . جهت خرید ویلا در رضی آباد بالا ، لطفا ادامه مطلب را خوانده و جهت استعلام قیمت ویلا با ما تماس بگیرید.

فروش ویلا در رضی آباد بالا شهریار

رضی آباد بالا کجاست؟

رضی آباد بالا از روستاهای شهریار می باشد. روستای رضی آباد بالا بسیار سرسبز و با آب و هوای دل انگیز و مطبوع می باشد. یک یاز بهترین مناطق شهریار برای خرید ویلا ، رضی آباد بالا می باشد. این روستا ، باغ ویلاهای بسیار خوبی دارد. برای تامین رفاه و آسایش خود می توانید با خرید ویلا در رضی آباد بالا شهریار ، تعطیلات خود را در آن سپری کنید.

مدت زیادی است که وضعیت زمین های مسلمی در رضی آباد بالا مشخص نیست و نیاز به تلاش صاحبان آن دارد تا بتوانند تکلیف آن را روشن کرده و به ساخت وساز بپردازند. شهرداری شهریار قصد دارد تا این زمین ها را به عنوان فضای سبز مورد استفاده قرار دهد.

خرید ویلای لوکس در رضی آباد بالا شهریار

زمین های باغی با سند ششدانگ از مزیت های خوبی است که موجب جذب خریداران ویلا در رضی آباد بالا می باشد. ویلاهای زیادی در روستای رضی آباد بالا ساخته شده است . ویلاهای لوکس و ویلاهای معمولی و با امکانات زیادی در این روستا ساخته شده است. می توانید هم در این روستا ویلا بخرید و هم باغ بخرید و در آن ویلای دلخواه خود را بسازید.

خرید ویلای لوکس در رضی آباد بالا

آب وهوای روستاها اغلب بسیار تمیز می باشد. روستای رضی آباد بالا نیز با وجود قرار گرفتن در نزدیکی شهر، بسیار خوب و معتدل است. وجود درختان زیاد در این منطقه باعث تصفیه هوا می شود.

خرید باغ در رضی آباد بالا

باغ های زیبا و پر درخت رضی آباد بالا ، مخاطب زیادی دارد. اگر قصد خرید باغ دارید ؛ خرید باغ در رضی آباد بالا شهریار را به شما پیشنهاد می کنیم . داشتن محصولات با کیفیت و باغ های با درخت های قدیمی برای شما بهترین پیشنهاد می باشد. برای خرید باغ در هکتار های بالا با ماتماس بگیرید.

خرید باغچه در رضی آباد بالا

برای باغچه معمولا فضای زیادی نیاز نمی باشد . شما با داشتن چند متر حیاط هم می توانید یک باغچه کوچک و زیبا درست کنید و گوشه ای از طبیعت را در نزدیکی خود داشته باشید. اما اگر فضای ازاد و مناسبی ندارید و نیاز به خرید یک باغچه هستید که بتوانید تعدادی درخت و گل و گیا ه و سبزی در آن بکارید حتما سری به ما بزنید.

خرید باغ در رضی آباد بالا

برای خرید باغچه در رضی آباد بالا با هر متراژی با ما تماس بگیرید.

خرید ویلای ارزان در رضی آباد بالا

برخی از افراد برای خرید ویلا هزینه زیادی ندارند. می توانید با ما تماس بگیرید و ویلای ارزان در رضی آباد بالا برای شما معرفی کنیم.

خرید ویلای استخر دار در رضی آباد بالا

ویلاهای روستای رضی آباد بالا ، اکثرا دارای استخر می باشد. همانطور که می دانید این روستا از مناطق پر آب شهریار می باشد و دارای قنات های فعال زیادی می باشد. برای خرید ویلای استخردار در رضی آباد بالا همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهترین و لوکس ترین ویلاها را برای شما معرفی نمایند.

قیمت زمین در رضی آباد بالا :

زمین های رضی آباد بالا نیز همانند سایر زمین های شهریار و حومه رشد کرده و با ارزش شده است. اما خب از آنجایی که در مرکز شهر نیستند، قیمت مناسبتری دارند.

خرید باغ در رضی آباد بالا

سایت ویلا باغ : ارائه دهنده بهترین و لوکس ترین ویلا

رضی‌آباد بالا، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان شهریار در استان تهران ایران است. این روستا در دهستان رزکان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۹٬۱۳۷ نفر (۲٬۴۵۶خانوار) بوده‌است.“

ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *