خرید ویلا در تهران و کرج با بهترین موقعیت و امکانات
خرید ویلا در ماهدشت : فروش ویلا با بهترین موقعیت و مناسب ترین قیمت در ماهدشت

خرید ویلا در ماهدشت : فروش ویلا با بهترین موقعیت و مناسب ترین قیمت در ماهدشت

خرید ویلا در ماهدشت : شهر ماهدشت ( مردآباد) یکی از شهرستان های استان البرز می باشد. این شهر سرسبز مناسب برای خرید ویلا یا ساخت ویلا می باشد. شهری با دسترسی و موقعیت عالی که برای سرمایه گذاری هم بسیار مناسب می باشد.

ماهدشت کجاست ؟

شهرستان ماهدشت در جنوب غربی کرج قرار گرفته است. برای تمامی کرجی ها و تهرانی ها این شهر نام آشنا می باشد. ماهدشت محدوده ای با موقعیت آب و هوایی بسیار خوب می باشد که در آن ویلا های زیادی ساخته شده است. قبل از خرید ویلا در ماهدشت، در مورد ماهدشت بیشتر بدان!

شهر ماهدشت کرج

این شهرستان تقریبا از شهرهای خیلی شلوغ مانند تهران و شهریار و کرج به اندازه ای فاصله دارد که آب و هوای تمیزی داشته باشد. برخی از مناطق، در حیطه صنعتی قرار گرفته اند که موجب آلودگی بالای آن مناطق می شود. خوشبختانه ماهدشت جزو این مناطق محسوب نمی شود.

اگر به دنبال خرید ویلا در یک منطقه بکر با موقعیت خیلی خوب هستید با ما همراه باشید .

چرا برای خرید ویلا ماهدشت را انتخاب کنیم ؟

جمعیت شهرستان ماهدشت حدود 63000 نفر می باشد. مساحت این شهرستان حدود 6116/7 هکتار می باشد. این شهرستان به علت موقعیت جغرافیایی ، خوش آب و هوایی که دارد ، جزو تفرجگاه های خاندان پهلوی بوده است.

اطراف شهر ماهدشت، زمین های کشاورزی است که محصولات متنوعی در آن کشت می شود. وجود باغ ها و محصولات کشاورزی، موجب هوای تازه و پر اکسیژن این منطقه است.

به دنبال یک خانه ارزان در ماهدشت هستید؟

اگر توان خرید ویلا در منطقه ماهدشت را ندارید یک خبر خوب برایتان دارم. در انتهای شهرستان ماهدشتیک مجتمع 12 هزار واحدی وجود دارد که در سال 1389 ساخته شده است. البته به جز این مجتمع بزرگ یک مجتمع دیگر نیز وجود دارد که در شهرک امام رضا قرار گرفته و 300 واحد مسکونی است. مجتمع موجود در شهرک امام رضا جزو مجتمع های رکورد دار در ایران می باشد که در حدود 15 ماه ساخته شده است.

اگر توان خرید ویلا ندارید اما به دنبال سکونت در شهر ماهدشت هستید می توانید از آپارتمان هایاین منطقه با قیمت مناسب خریداری نمایید.

گذری بر شهرستان ماهدشت

ماهدشت : نام قدیمی ماهدشت، شاهدشت بوده است که بعدها به مردآباد تغییر یافت و هم اکنون ماهدشت نامیده می شود.

زبان و گویش شهرستان ماهدشت فارسی است. اما افراد زیادی در آنجا زندگی می کنند که دارای گویش های آذری، کردی و لری و غیره می باشند.

شهر ماهدشت

ماهدشت شهر محسوب می شود و دارای شهردار مجزا نیز می باشد.

شغل ساکنین ماهدشت در گذشته زراعت بوده است. اما ساکنین این شهر اکنون در بسیاری از کارخانه های اطراف شهر مشغول به کار هستند.

وضعیت راه و حمل و نقل شهرستان ماهدشت

ماهدشت نیز مانند همه‌ی شهرها دارای تاکسی می باشد. اما اتوبوس و پایانه ای ندارد که به شهرستان های ایران مسافر ببرد.

شهرستان ماهدشت دارای مترو نمی باشد و نزدیک ترین مترو به ماهدشت، مترو محمدشهر می باشد که می توانید با تاکسی های موجود خود را به آنجا برسانید و برای رفتن به تهران و کرج از مترو نیز استفاده نمایید.

پارک شهر در ماهدشت

همسر دوم رضا شاه، خانم تاج الملوک در این شهر کاخی بنا نهاد و موجب آبادانی آن شد. این کاخ اکنون به ساختمان اداری تبدیل شده است و محوطه آن پارک شهر نام گرفته است.

آیا ماهدشت دانشگاه دارد؟

ماهدشت دارای دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور می باشد که از شهرهای اطراف ماهدشت نیز برای تحصیل به این مراکز آموزشی مراجعه می کنند. حتی دانشجویان زیادی از تهران و کرج به این دانشگاه ها بابت تحصیل مراجعه می کنند.

ورزش و تفریح در ماهدشت

چندین باشگاه ورزشی در ماهدشت وجود دارد که می توانید در آنها شروع به فعالیت ورزشی کنید. نام آروان زیادی نیز از شهرستان ماهدشت مدال آوری کرده اند.

فضاهای باز که می توانید در آن ها دوچرخه سواری کنید و لذت ببرید.

باشگاه اسب سواری زیتون در ماهدشت می باشد. اسب سواری که رشته ی مورد علاقه ی بسیاری از افراد می باشد.

فرودگاه پیام نیز در نزدیکی ماهدشت قرار گرفته است. این فرودگاه تنها فرودگاه استان البرز می باشد. البته بیشتر حمل و نقل بار هوایی و پستی در آن انجام می شود.

اماکن تاریخی در ماهدشت

  • تپهٔ مردآباد
  • چشمهٔ شاهدشت
  • قلعهٔ حیدرآباد و تپهٔ حیدرآباد
  • تپهٔ امامزاده قاسم
  • تپه‌های امامزاده احمد و محمود
  • تپه‌های باستانی راشته

فروش ویلا در ماهدشت :

خرید و فروش ویلا در ماهدشت بسیار زیاد شده است. اما مساحت و گنجایش شهری ماهدشت اجازه‌ی ساخت و ساز بیش از یک حدی را نمی دهد. برای فروش ویلا در ماهدشت می توانید براحتی و در مدت زمان کمی ویلای خود را به فروش برسانید.

برای خرید ویلا در ماهدشت چقدر باید هزینه کنید؟

شاید تصورمان از خرید ویلا همیشه این بوده که هزینه های بسیار بالایی برای خرید ویلا پرداخت کنیم. اما شاید به اندازه خرید یک خانه هزینه کنید، یک ویلای خوب بتوانید بخرید. قیمت ویلا بستگی به امکانات ویلا دارد. ویلایی که تجهیزات و امکانات کامل دارد و با متریال و مصالح با کیفیتی ساخته شده است نسبت به ویلاهای معمولی گرانتر می باشد.

در شهر ماهدشت می توانید با توجه به بودجه‌ی خود، ویلای مناسب خریداری نمایید.

خرید ویلا بنا به بودجه و سلیقه متفاوت می باشد.

ویلاها مجهز به استخر، باربیکیو، حیاط، تزینات داخلی و خارجی می باشند. برخی امکانات اضافه تر نیز همانند سونا جکوزی، باغ، پارکینگ سرپوشیده، استخر با آب گرم و سرپوشیده، الاچیق و… وجود دارد.

خرید باغ ویلا درماهدشت

خرید ویلا با نمای سنگی در ماهدشت

خرید ویلا با نمای سنگی و زیبا خواسته ی خیلی از افراد می باشد. قدم پیش بگذارید شاید شما هم توانستید ویلای مدنظرتان را با قیمت مناسب در ماهدشت بخرید. برای ساخت ویلا از سنگ های مناسب استفاده می شود که هم جلوه زیبایی به نمای ساختمان بدهند و هم ساختمان را با سازه ی محکمی بنا نهند. استفاده از متریال مناسب و با کیفیت برای ویلا ، باعث بالا رفتن قیمت آن نیز می شود. اما اغلب افراد دوست دارند آنچه می خرند دارای کیفیت باشد. ما در عین اینکه ویلاهای با کیفیتی ارائه می دهیم ولی با قیمت های بسیار مناسب می باشد.

طراحی و ساخت ویلای نوساز در ماهدشت طبق بودجه شما

آیا علاقه به خرید ویلای نوساز درماهدشت دارید؟ با ماتماس بگیرید تا بهترین ها را اجرا کنیم.

خرید باغ در ماهدشت

می توانید با خرید باغ در ماهدشت خودتان اقدام به ساختن یک ویلای نقلی کنید و خیلی کمتر از هزینه خرید ویلا خرج کنید. هرچه میزان درخت های باغ بیشتر و بزرگ تر باشد حتما قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود . خرید یک زمین به دور از شهریار هم قیمت مناسبتری برای ساخت و ساز ویلا خواهد داشت.

خرید ویلا استخر دار درماهدشت | خرید و فروش ویلای نوساز

برای فروش ویلای خود با قیمت مناسب نیز می توانید با ما تماس گرفته و در سریعترین زمان ویلای خود را نقد به فروش برسانید.
سایت ویلا باغ : مجموعه ویلا باغ در تلاش است بهترین ویلا ها و خانه ها را برای شما فراهم کند. سازندگان میتوانند بهترین عمده فروشان مصالح ساختمانی را در سایت ویلا باغ پیدا کنند.

چگونگه به ماهدشت برویم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *