خرید ویلا در تهران و کرج با بهترین موقعیت و امکانات
فروش ویلا در شهریار : خرید ویلا در شهریار ، با بهترین موقعیت و قیمت های مناسب

فروش ویلا در شهریار : خرید ویلا در شهریار ، با بهترین موقعیت و قیمت های مناسب

اگر تصمیم به خرید ویلا در شهریار و محدوده آن دارید ابتدا این مطلب را بخوانید.

آیا قصد خرید ویلا در شهریار دارید؟

برای اینکه از شلوغی و هیاهوی شهرهای شلوغ دور شویم نیاز به یک جای دنج و به دور از شهر داریم. یکی از محله های خوش آب وهوای اطراف تهران ، شهریار می باشد. باغ گیلاس شهریار و گوجه سبز هایش معرف حضور همه هست. با طبیعت پر از درختی که دارد محیط بسیار خوبی برای خرید ویلا می باشد.

خرید ویلا در شهریار

برای خرید ویلا در شهریار چقدر باید هزینه کنید؟

شاید تصورمان از خرید ویلا همیشه این بوده که هزینه های بسیار بالایی برای خرید ویلا پرداخت کنیم. اما شاید به اندازه خرید یک خانه هزینه کنید ، یک ویلای خوب بتوانید خرید کنید. قیمت ویلا در شهریار ، به اندازه قیمت خانه های موجود در شهریار می باشد.
البته امکانات ویلا در قیمت ویلا موثر می باشد. هر چه ویلای لوکس تری بخرید ، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.


ویلا با نمای سنگی و قیمتی در شهریار

خرید ویلا با نمای سنگی و زیبا خواسته ی خیلی از افراد می باشد. قدم پیش بگذارید شاید شما هم توانستید ویلای مدنظرتان را با قیمت مناسب در شهریار بخرید. برای ساخت ویلا از سنگ های مناسب استفاده می شود که هم جلوه زیبایی به نمای ساختمان بدهند و هم ساختمان را با سازه ای محکمی بنا نهند. استفاده از متریال مناسب و با کیفیت برای ویلا ، باعث بالا رفتن قیمت آن نیز می شود. اما اغلب افراد دوست دارند آنچه می خرند دارای کیفیت باشد. ما در عین اینکه ویلاهای با کیفیتی ارائه می دهیم ولی با قیمت های بسیار مناسب می باشد.

فروش ویلا در شهریار

آیا خرید ویلا در شهریار فقط برای پولدارها امکان پذیر می باشد؟


درست است که خرید ویلا نیاز به پول دارد. اغلب افراد در ایران مخصوصا در شهرهای بزرگ به سختی می توانند یک آپارتمان کوچک برای زندگی بخرند چه برسد به اینکه بخواهند ویلا هم بخرند!!
اما قرار نیست همیشه همه ی این افراد در همان وضعیت مالی بمانند با تلاش و پشتکار بالاخره شاید روزی بتوانند جزو افراد ثروتمند شوند و یک ویلای زیبا هم در شهریار داشته باشند که حیاز آن را هم پر از درخت گیلاس و غیره بکنند.
البته در نظر داشته باشید همه ی ویلاها ، با متراژ بالا نیستند و قیمت های آنچنانی ندارد. برخی ویلاها با امکانات کم و در زمینی با متراژ پایین تری ساخته شده اند. می توانید از این ویلاها بخرید و حداقل آخر هفته ها را دربه دور از شهر و در آسایش بگذرانید.

خرید باغ در شهریار


می توانید با خرید باغ در شهریار خودتان اقدام به ساختن یک ویلای نقلی کنید و خیلی کمتر از هزینه خرید ویلا خرج کنید. هرچه میزان درخت های باغ بیشتر و بزرگ تر باشد حتما قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود . خرید یک زمین به دور از شهریار هم قیمت مناسبتری برای ساخت و ساز ویلا خواهد داشت.

خرید ویلای خوب در شهریار

برخی باغ ها با درخت های میوه چندین ساله و پر بار به فروش می رسند. باغ های شهریار انواع میوه های خوشمزه و آبدار را شامل می شود. اغلب باغ های شهریار دارای درخت های قدیمی و چندین ساله هستند. پدر بزرگ هایی که باغ های خود را پر از میوه های خوب و خوشمزه برای نوه و نتیجه هایشان به یادگار گذاشته اند و به عشق آن ها انواع درخت ها را کاشته اند. باغ را زیبا و آراسته می کردند و با جان و دل به آنها رسیدگی می کردند. اما شاید به علت نیاز مالی و یا به علت نداشتن وقت و یا حتی به علت داشتن باغ های زیاد افراد تصمیم به فروش این باغ ها می کنند .

برخی از باغ ها هم جدید هستند. در آنها نهال های جوان و تازه کاشته شده است. اگر وقت و علاقه ای به کشاورزی ندارید باغ خریداری نکنید. یک زمین یا یک ویلا خریده و آن را با هر چیزی که خودتان دوست دارید بیاراید. هرچند ویلای بدون سرسبزی واقعا خالی از لطف می باشد.

برخی از افراد از چمن مصنوعی و حوضچه برای نما و زیبا سازی ویلا استفاده می کنند. این موارد نیاز به رسیدگی مستمر ندارد.

در کجای شهریار زمین برای ویلا بخرید؟

شهر شهریار یکی از هفت شهر شهرستان شهریار و مرکز شهرستان می‌باشد. ساختمان فرمانداری شهرستان شهریار و ادارات مرکزی در این شهر قرار دارند و از نظر موقعیت در غرب استان تهران و در قسمت شمال غربی با شهرهای ملارد و اندیشه، در شرق و شمال شرقی با شهرهای باغستان و شهرستان قدس، در جنوب و جنوب شرقی با شهرهای فردوسیه و صباشهر و در جنوب غربی با شهر وحیدیه و امیریه همسایگی دارد.

( ویکی پدیا )

شهریار با اینکه به تهران نزدیک است اما به علت وجود باغ های زیادش ، آب و هوای مطلوبی دارد. اطراف شهریار محله های زیادی وجود دارد که جزو روستاهای شهریار بحساب می آیند. این مراکز دارای زمین های خالی از ساخت و ساز می باشند. قیمت آن ها نیز بسیار پایینتر از مراکز شهر می باشد.
خرید زمین در شهریارو حومه برای تهرانی ها بسیار مقرون بصرفه می باشد.
خوبی این زمین ها این است که دسترسی به برق ، گاز و آب شهری برایشان فراهم است.

برای مسشاوره و خرید ویلای خوب در شهریار و حومه با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش ویلا شهریار

ویلاهای موجود شامل ویلاهای کوچک و بزرگ می باشد. خرید ویلاهای خوش نقشه با بهترین مصالح و قیمت های بسیار مناسب ، در شهریار و حومه مهیا می باشد . فقط کافیست تماس گرفته تا بهترین ویلا برای شما شود.

برای فروش ویلای خود با قیمت مناسب نیز می توانید با ما تماس گرفته و در سریعترین زمان ویلای خود را نقد به فروش برسانید.

ویلای لوکس استخردار
خرید ویلا در شهریار

ویلا استخردار در شهریار

اغلب افرادی که ویلا می خرند به داشتن استخر نیز توجه دارند. از آنجایی که ایرانی ها خیلی آب بازی دوست دارند اغلب ویلاها نیز استخردار ساخته می شود. بستگی به متراژ و نقشه ویلا ، استخرهای تفاوتی نیز طراحی و ساخته می شود. خیلی از ویلا ها دارای استخر سرپوشیده هستند تا در همه ی فصول بتوان از آن استفاده کرد. یک مزیت استخر سرپوشیده تمیز ماندن آب استخر می باشد. از ریختن گرد و خاک و موجودات در آن جلوگیری میشود. البته استخر در حیاط نیز یک لذت دیگری برای فص.ل گرما دارد.

خرید باغ ویلا ارزان در شهریار

خرید ویلای ارزان در شهریار با زیربنای کم ؛ که بتواند به عنوان یک تفرجگاه خانوادگی باشد. البته وقتی می گوییم ویلای ارزان ، توجه داشته باشید که هدف ما ارائه یک ویلای مناسب برای شما می باشد. اما قیمت های ما ارزان تر می باشد. ویلاهای نقلی و کوچکی که بتوانید آخر هفته هایتان را بدور از دغدغه شهر و استرس در آن بگذرانید.

برای خرید باغ ویلا قیمت مناسب در شهریار می توانید با کارشناسان سایت ” باغ ویلا ” تماس بگیرید و بهترین پیشنهادهارو دریافت کنید.
باغ ویلا اطراف تهران

سایت باغ ویلا : باغ ویلا در تلاش است بهترین ویلا ها و خانه ها را برای شما فراهم کند. سازندگان میتوانند بهترین عمده فروشان مصالح ساختمانی را در سایت ویلا باغ پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *